Czy warto - Edward Stachura

Jan Janga Tomaszewski - Co warto

Czy warto
Edward Stachura

Zwalić by można się z nóg
Co rusz
Co krok
Co noc
To szloch
I rozpacz

Ale czy warto?
Może nie warto?
Chyba nie warto...
Raczej nie warto
Nie, nie - nie warto

Zginąć by można jak nic:
Do żył
Jest nóż
Lub w dół
Na bruk
Z wysoka

Ale czy warto?
Może nie warto?
Chyba nie warto...
Nie, nie - nie warto

Jechać by można do miast
Lub w las
Na błoń
Na koń
I goń
Nieboskłon

Ale czy warto?
Może nie warto?
Ech, chyba warto...
Tak, tak - warto
Bardzo to warto
O, tak - to warto
Jeszcze jak warto!

Jerzy Satanowski

2 komentarze:

  1. Tak jak w piosence, my również często spotykamy się z pytaniem: "Czy warto..?".

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/19/2024

    NIE WIEM DLACZEGO MUSIAŁEM ZOSTAĆ STARYM GRZYBEM, ŻEBY DOJRZEĆ DO WŁAŚCIWEJ MUZYKI, ŻEBY PRZEKONAĆ SIĘ CO MI SIĘ PODOBA NAPRAWDĘ.TERAZ MAM 54 LATA I TYLE STRACONYCH W MŁODOŚCI NA JAKIEJŚ PAPCE DLA MAS. PRZEBŁYSKI JEDNAK BYWAŁY,BO NA SIEKIEREZADĘ DO KINA ZA MŁODU WYBRAŁEM SIĘ SAM. DOŚĆ PÓŹNO POZNAŁEM WŁAŚCIWĄ KOBIETĘ POPROSTU. CAŁE SZCZĘŚCIE JEST MOJĄ ŻONĄ. Z SERCA ŻYCZĘ CZYTAJĄCYM TE SŁOWA - SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA. P.

    OdpowiedzUsuń