Gdzie spotkamy się dziś - Nina Pilichowska


Bohdan Łazuka
Gdzie spotkamy się dziś

Nina Pilichowska

Powiedz mi, gdzie, gdzie, gdzie
Gdzie spotkamy się dziś
Powiedz mi, gdzie, gdzie, gdzie
Gdzie po ciebie mam przyjść
Będę czekać cały czas
Pod twym oknem na twój znak
Nie odejdę, choćbym miał do rana stać

Więc nie mów - nie, nie, nie
Nie spotkamy się dziś
Ty dobrze wiesz, wiesz, wiesz
Że nie zmienisz tym nic
Przyjdę wieczór pod twój dom
Będę stać tam całą noc
I uparcie wołać imię twe na głos

Widzisz więc, że nie tak łatwo jest pozbyć się mnie
Możesz gniewać się, mówić - gdy chcesz
Tysiąc razy "nie"
Ja i tak wiem, że ci ze mną najlepiej jest
Wiem, chociaż jesteś dziś na mnie zła
I tak wybierzesz mnie

Więc powiedz, gdzie, gdzie, gdzie
Gdzie spotkamy się dziś
Powiedz mi, gdzie, gdzie, gdzie
Gdzie po ciebie mam przyjść
Będę czekać cały czas
Choćbym miał do rana stać
Więc uśmiechnij się
I powiedz wreszcie - tak


April Stevens & Nino Tempo, Remo Germani
Stasera no no no

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz