Lubię być szczęśliwa - Antoni Marianowicz


Jerzy Wasowski i Dorota Miśkiewicz, Joanna Kulig
Lubię być szczęśliwa

Antoni Marianowicz

Ile osób, tyle upodobań
To najbardziej lubi jeden, tamto ów
Od osoby różni się osoba
Treścią pragnień, treścią marzeń
Treścią snów

Ja na przykład
Lubię być szczęśliwa
Strasznie lubię być szczęśliwa
Nie wiem jak tam z wami bywa
Może macie inny gust

A ja lubię, lubię być szczęśliwa
Pasjami lubię być szczęśliwa
I prócz szczęścia nie mam chyba żadnych
W życiu bóstw

Czym jest szczęście - spyta ktoś
Kto chce ścisłą znać odpowiedź
A ja nie mam czasu dość
By się nad tym zastanowić

Po prostu lubię być szczęśliwa...

Nie przywykłam długo czekać na nic
Lecz ta chwila jest najmilsza, wierzcie mi
Kiedy szczęścia zbliża się posłaniec
Gdy nadchodzi
Gdy już stoi u mych drzwi

Bo tak bardzo
Lubię być szczęśliwa
Strasznie lubię być szczęśliwa
Nie wiem jak tam z wami bywa
Może macie inny gust

A ja lubię, lubię być szczęśliwa…

Szczęście - mówią – krótko trwa
Lecz ja w tym nie widzę klęski
Choć nijaki rodzaj ma
Ja w nim czuję rodzaj męski

Dlatego, lubię być szczęśliwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz