Piękniej może być niż było - Wanda Sieradzka


Dana Lerska
Piękniej może być niż było

Wanda Sieradzka

Tak dobrze znasz wolności smak
I ja mam chęć jej zakosztować
Tak jak ty chcę z życia brać
To wszystko, co mi się spodoba

Nie chcę już uśmiechów twych
Za cenę łez i wiecznych obaw
Nadszedł dzień, że tracisz wpływ
Wyzwalam się od wspomnień złych
Od dobrych też, bo przecież wiem
Na sposób swój kochałeś mnie

Niedawno tak mówiłeś sam
Że dwoje stanowimy jedność
Ale masz swój własny świat
Świat marzeń niedzielonych ze mną

Magia słów i spojrzeń twych
Jak wszelkie czary kiedyś bledną
Nadszedł dzień, że tracisz wpływ
Wyzwalam się od wspomnień złych
Od dobrych też, bo przecież wiem
Na sposób swój kochałeś mnie

Oziębły czas, nie wraca się
Do dawnych miejsc, gdzie kwitła miłość
Ile kłamstw, półprawdy cień
Zbyt wiele słońc nam przesłoniło

Nie chcę już za cenę łez
Uśmiechów twych, bo wiem, co kryją
Odejdź więc lub odmień się
Z bezdroży zawróć naszą miłość
Uwierz mi, zaufać chciej
Że piękniej może być niż było...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz