Funiculì Funiculà - Wracam

Luciano Pavarotti - Funiculì Funiculà
Violetta Villas - Wracam

Tina Dolecka (Janina Gillowa)

Co noc zwalczałam smutki i tęsknoty
Bo serce mam
Co dzień marzyłam sobie tylko o tym
By wrócić tam
A dziś po wszystkich troskach i męczarniach
Wyjeżdżam już
I szał radości serce me ogarnia
Bo cel mój tuż

Wracam, wracam, co za szczęsny los
Wracam, wracam, śmieję się na głos
Mój pociąg pędzi z całych sił
Lecz go wyprzedza szybka myśl
Chyba w drodze tej z radości oszaleję dziś

Choć wiem, że droga trudna i daleka
Zwycięża trud
Bo tam od dawna przecież na mnie czeka
Miłości cud
Tu żal i jakaś nuda nieskończona
Na serca dnie
A tam otwarte serce i ramiona
Czekają mnie

Wracam, wracam…

O tak, tu wszystko takie jak przed laty
Niewiele zmian
Ten las, te sady, łąki, domki, chaty
I zboża łan
Ten most, a pod nim wciąż ta sama rzeka
Z mych dawnych dni
Mój dom i ogród widzę już z daleka
Jak serce drży

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz