Ja nie jestem taka mała - Jadwiga Urbanowicz


Halina Kunicka
Ja nie jestem taka mała

Jadwiga Urbanowicz

Ja nie jestem taka mała
Jakby moja mama chciała
Ja już, proszę pana, mam swój wiek

Lecz niestety własny tata
Stale mówi "Ty smarkata"
Ach, doprawdy, człowiek by się wściekł

Bo ja już wiele rzeczy znam
I swoje doświadczenie mam
I nie nabuja mnie nikt

Choć głupich się nie sieje, lecz
Mnie nabrać bardzo trudna rzecz
Na jakiś kawał lub trik

Gdybym chciała, ho, ho
Miałabym przygód sto
Przez okrągły rok

Lecz nie bawi mnie czas
Sennych marzeń do gwiazd
To nie dla mnie, nie

Wiem, co to miłość, a co flirt
Poznałam już upojeń szczyt
Lecz pan nie wierzy, to źle

Pan usłyszeć chce dokładnie
Ile lat mam, niech Pan zgadnie
Lecz w sekrecie powiem Panu, że

Mojej mamie o to chodzi
Aby jeszcze się odmłodzić
Do mnie nie chce już przyznawać się...

Obrazy: Armandine Jacquemet Soares

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz