Nasze słoneczniki

Halina Kunicka
Nasze słoneczniki

Agnieszka Feill, Artur Tur


Słoneczniki rosły w twoim ogrodzie
Małe słońca witające mnie co dzień
Jeden zerkał przez okno - milczący nasz widz
Choć na sprawach miłosnych sam nie znał się nic

Zazdrośniki - podglądały nas wszędzie
Zamiast skromnie rosnąć sobie na grzędzie
Bo wiedziały zapewne, że przyjdzie ten czas
I jesienny zły dzień rozłączy nas

Nadszedł potem koniec naszych wakacji
Stałam smutna przy pociągu na stacji
Jeszcze czar tego lata otaczał mnie w krąg
Kiedy pęk złotych kwiatów przyjęłam z twych rąk

Słoneczniki, które miałeś w ogrodzie
Będą ciebie przypominać mi co dzień
I choć zwiędną, wspomnienia nie skryją się w cień
Bo nadejdzie ten dzień, spotkania dzień...

Obraz: Kathwren Jenkins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz