Troszeczkę mnie nabierasz - Andrzej Bianusz

Andy Virgil
Halina Kunicka
Troszeczkę mnie nabierasz

Andrzej Bianusz

Troszeczkę mnie nabierasz
Troszeczkę ja cię też
Ja o tym wiem już teraz
I ty też o tym wiesz
Gdy rozmawiamy nieraz
Na serio, tak jak chcesz
Troszeczkę mnie nabierasz
No i ja ciebie też

A jesteś miły, tak jak to ty
I nie ma siły
By w końcu nie uwierzyć ci

Tak ładnie mówisz nieraz
Tak mnie przekonać chcesz
Troszeczkę mnie nabierasz
No i ja ciebie też

Wszystko się normalnie toczy
Jak to już nie raz
Spoglądamy sobie w oczy
Raz na jakiś czas
Na to już nie mamy rady
Jest uczucie, a poza tym
Tyle w nas jest szczerej prawdy
Tyle prawdy w nas

Troszeczkę mnie nabierasz
Troszeczkę ja cię też
Umiemy to już teraz
Ja to wiem i ty wiesz

I rozmawiamy nieraz
Na serio tak, no wiesz
Troszeczkę mnie nabierasz
No i ja ciebie też

A wspólną mamy świadomość, że
My już się znamy
My bardzo dobrze znamy się

To jest ta miłość szczera
To jest ta miłość, wiesz
Troszeczkę mnie nabierasz
No i ja ciebie też

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz