Zdecyduj się - Zbigniew Stawecki

Violetta Villas
Zdecyduj się

Zbigniew Stawecki

Wczoraj bez przyniósł mi
Dzisiaj chodzi dziwnie zły
Wczoraj był nadmiar słów
Dzisiaj milczy znów
Nadał dniom nową treść
Dzisiaj trudno wprost go znieść
Jestem zła, słów mi brak
Ze mną to nie tak

Decyduj się, miły mój
Powiedz wreszcie czego chcesz
Zdecyduj się, tak czy siak
Przestań jeżyć się jak jeż
Bo jeśli nie  -  no to cześć
Dajmy spokój sprawie tej
Nie łudźmy się
Wystarczy tylko zadzwonić

Znam chłopców moc
Gdzie rozkażę pójdą tam
Wiesz dobrze sam także to
Fakt, że powodzenie mam
Zdecyduj się, radzę
Bo zdradzę i zapomnę cię
Zostaniesz sam i będzie ci źle

Cały wieczór przemilczałeś znów
Znajdźże przecież parę ciepłych słów

Zdecyduj się, proszę cię
Chyba wszystko dawno wiesz
Zdecyduj się, przecież mnie
Głupio tak namawiać cię
Kochamy się, to się wie
Jednak czegoś wciąż mi brak
Więc mnie pocałuj - właśnie o tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz