Jest miłość - Krystyna Żywulska


Irena Santor - Jest miłość

Krystyna Żywulska

Jest miłość gorzka jak piołun
Jest miłość słodka jak miód
I ta co olśniewa jak błyskawica
Co wierszem śpiewa, mową zachwyca
Miłość marzenie, miłość dążenie
Spełnienie, bajka i cud

A ja ciebie kocham zwyczajnie
Jak chleb powszedni i sól
Jak przypływ morza, jak łany zboża
Szumiące wśród złotych pól

A ja ciebie kocham niezmiennie
Od dziś, od wczoraj, od lat
I tak codziennie, i tak promiennie
Miłością wielką jak cały świat

Jest miłość zła, tajemnicza
Pośpieszna jak wody łyk
Ta co oszałamia i już przemija
Co myślą kłamie, słowem zabija
Miłość uliczna, miłość tragiczna
Szaleństwo, rozpacz i krzyk

A ja ciebie kocham zwyczajnie
Jak w blasku słońca mój kraj
Jak zapach sosny, jak powiew wiosny
Kiedy na ziemi jest maj

A ja ciebie kocham niezmiennie
Od dziś, od wczoraj, od lat
I tak codziennie, i tak promiennie
Miłością wielką jak cały świat

A ja ciebie kocham zwyczajnie
Od dziś, od wczoraj, od lat
I tak niemodnie, tak niezawodnie
Miłością wielką jak cały świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz