Na kogo mam czekać - Zbigniew Stawecki


Teresa Tutinas
Na kogo mam czekać

Zbigniew Stawecki

Na kogo, na kogo mam czekać
Na kogo - wołanie bez echa
Płynie czas - rzeka snów niespełnionych
Każda noc, każdy dzień taki sam

Do kogo uciekać przed sobą
Od kogo zaczynać na nowo
Poprzez świat jak nieść czyjeś imię
Gdy tylko imię zostało przy mnie
Jak coraz bledszy, ginący cień

W ulicach szum i obcy gwar
I pustka krzyczy ze wszystkich bram
I echo wraca od pustych ścian
Gdy wołam cię, gdy wołam cię
W nocy bez dna

Do kogo, do kogo mam tęsknić
Do kogo powracać w pamięci
O kim myśl, o kim sen i melodia
Czyich ust uczyć się, czyich rąk

Na kogo mam czekać przed progiem
Dla kogo to światło i ogień
Dokąd biec, kto wie, gdzie i po co
Jeśli na ciebie pod pustym niebem
Nie warto czekać, nie warto już

Nie warto czekać już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz