Ona chodzi tak prześlicznie - Wojciech Młynarski

Janusz Szrom
Ona chodzi tak prześlicznie

Wojciech Młynarski

Tup, tup, tup,
co dzień tup, tup, tup,
tupot nóg o bruk,
ona chodzi tak prześlicznie,
tup, tup, tup,
kiedy miejski poranek
gra lirycznie!

Tup, tup, tup,
takie tup, tup, tup,
taki stuk o bruk
to poezja na obcasach,
tup, tup, tup,
pierwsza klasa, prawdziwy hit!

A nad jej czołem Muza mknie,
i jest całkiem jasne, że
jest do pochwał skora
Terpsychora!

Tup, tup, tup,
co dzień tup, tup, tup,
tupot nóg o bruk,
jak prześlicznie ona chodzi,
tup, tup, tup,
starzy, młodzi wciąż gapią się!

Więc
czas się na odwagę wziąć,
ja też mogę bądź co bądź,
ja jej kiedyś mogę
zabiec drogę...

Tup, tup, tup,
zrównam z nią swój krok,
spotkam ciepły wzrok
i wypalę prosto z mostu,
tup, tup, tup,
że chcę wierny być aż po grób!

Tup, tup, tup,
tupot nóg o bruk,
a ja w rytmie tym chcę
szczęście wziąć w ramiona,
wiem, że ona
ona też pokocha mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz