Jesteś moją miłością - Andrzej Tylczyński


Anna German
Jesteś moją miłością

Andrzej Tylczyński

Może kiedyś był ktoś inny
Ktoś piękniejszy, ktoś wierniejszy
Może tęsknił do swych wspomnień
Może kochał tak jak ja
Może świty go budziły
Wschodem słońca najwcześniejszym
Lecz czy poznał wielką miłość i jej smak

Jesteś moją miłością
Niewyznaną, ukrywaną tyle lat
Z tobą się splotły marzenia
Jak warkocze srebrnych nocy pełnych gwiazd

Jesteś moją miłością
Kiedy marzę wiatr powtarza słowa te
Że jesteś moją miłością
Niekłamaną, ukrywaną
Jak najdroższy w życiu skarb
Ty jesteś moją miłością - dziś już wiesz

Może gdyby to powiedział
Ktoś piękniejszy, ktoś kochany
Może w oczach by z wrażenia
Zawirował cały świat
Może słowa by cieszyły
A odpowiedź była lżejsza
Gdyby serce przemówiło, że to ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz