Parlez Moi D'Amour - Mów, że kochasz mnie


Lucienne Boyer
Parlez Moi D'Amour
Mieczysław Fogg
Mów, że kochasz mnie

Tadeusz Stach

Mów, że kochasz mnie
Do słów tych wyrywa się dusza
Choć nie wierzę w nie
Ich dźwięk mnie upaja i wzrusza
Słucham, jak we śnie
Wyznania, co wszystko zagłusza
Ja cię kocham

Choć dobrze wiem
Że kłamiesz
Lecz godzę się z tem
Bo ty to mówisz, zrozum przecie
Jakby nie umiał nikt na świecie

I tylko czasem dziwno mi
Skąd tkliwość ta w twym głosie brzmi
Bo umiesz w taki ton uderzyć
Że mimo wszystko muszę wierzyć

Mów, że kochasz mnie…

Wolę się śmiać
Niż życie trzeźwo nazbyt brać
I żeby mnie nie zmogła nuda
Potrafię wierzyć czasem w cuda

A choć zawodów moc i zmian
W depresji mnie wprowadza stan
To jednak budzi mnie na nowo
Serdeczne każde twoje słowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz