Bądź ze mną do jutra - Krzysztof Logan


Barbara Dunin, Zbigniew Kurtycz
Bądź ze mną do jutra

Krzysztof Logan Tomaszewski

Mogłabym swe życie ułożyć inaczej
Wygodnie i ciepło, jak inne potrafią
Ja tego nie umiem, choć pragnę w istocie
Mieć ciebie, kochany, na zawsze przy sobie

Bądź ze mną do jutra
A potem rób, co chcesz
Niech mówią, co chcą, o nas
Ja przecież kocham cię
Bądź ze mną do jutra
Podaruj jedną noc
Gdy przyjdziesz - nie odejdziesz
Ja wierzę jednak w to...

Wszyscy mi radzą, bym ciebie zapomniał -
Bo nie jest dla ciebie, ta twoja Madonna
Ma serce z kamienia, choć śliczne oblicze
Dla zgrabnej figurki poświęcić chcesz życie

Bądź ze mną do jutra...

Mógłbym, jak oni, ożenić się wreszcie
Niejedna dziś za mnie by wyszła w tym mieście
Ja czekam na ciebie, gdyż wierzę najskryciej
Że przyjdziesz, gdyż miłość niejedno ma imię

Bądź ze mną do jutra...

Bądź ze mną do jutra
Podaruj jedną noc
Gdy przyjdziesz - nie odejdziesz
Ja wierzę jednak w to...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz