Jedyne słowo amore - Stefan Mrowiński


Barbara Dunin. Zbigniew Kurtycz
Jedyne słowo - amore

Stefan Mrowiński

Aż mi się wierzyć nie chce
Że ty tu jesteś
Pamiętasz naszą miłość
Pamiętasz jeszcze
To były dobre czasy
Dziś o tym wiem
Kochałam ciebie, a ty mnie

Aż mi się wierzyć nie chce
Że to ty jesteś
Przeszedłem kawał świata
Goniłem szczęście
Raz miałem dobre karty
Miałem i złe
Szukałem ciebie, a ty mnie

Amore
Jedyne słowo, które znamy
Pamiętamy tyle dni
Amore
Będziemy razem, zawsze razem
Aż na koniec świata szli
Amore
To miłość przyszła w tłumie zdarzeń
Połączyła dłonie nam
Amore
Jedyne słowo, które śpiewa
Dzisiaj z nami cały świat

Chcę ci powiedzieć jeszcze
Dobrze, że jesteś
Poznałam tylu innych
Z tobą najlepiej
Wróciły dobre czasy
Wiem, że tak jest
Wciąż kocham ciebie, a ty mnie…

Il. Jim Schaeffing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz