Kto się na to nabrać da - Andrzej Kudelski


Barbara Dunin , Zbigniew Kurtycz
Kto się na to nabrać da

Andrzej Kudelski

Czy nie zechciałaby pani do mnie wstąpić
Mam wspaniały zbiór motyli
Znaczków pocztowych, nowe płyty

Kto się na to nabrać da
Kto się na to złapać da
Znaczki, komplet płyt
Chata, szkło, big beat
Kawka, koniaczki dwa

Kto się na to nabrać da
Może inna, lecz nie ja
Dla mnie taki chwyt
Jest przejrzysty zbyt
I taką brodę ma

Dziś każde dziecko wie
Że na ten gag sprzed wielu lat
Pradziadek babcię brał
I też mówiła "nie"

Kto się na to nabrać da
Każda to na pamięć zna
Wśród dzisiejszych dam
Pan rozumie sam
Nie ma pan szans, monsieur

Wśród dzisiejszych dam
Ja rozumiem sam
Nie mam już szans, madame

Ale, między nami mówiąc
Pan mi się nawet podoba
Gdyby pan miał poważne zamiary
Gdyby chciał się pan ze mną ożenić

Kto się na to nabrać da
Kto się na to złapać da
Żeby jakiś pan
Swój cywilny stan
Zmienić dla pani chciał

Kto się na to nabrać da
Może inny, lecz nie ja
Dla mnie taki chwyt
Jest przejrzysty zbyt
I taką brodę ma

Mój dziadek, babci mąż
Był chłop na schwał i życie znał
A jednak babci zwiał
I tak powtarzał wciąż...

Kto się na to nabrać da
Kto się na to złapać da
Co innego raz
Ale cały czas
Nie dla mnie to, madame

A jednak, co tu łgać
Jak światem świat, od tylu lat
Na haczyk rybka szła
Choć powtarzała tak

Kto się na to złapać da
Kto się na to nabrać da
Na miłosny śpiew
Każdy złapie się
Każdy się nabrać da

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz