Nie powiesz nic - Mirosław Łebkowski

Cristina Dalla Valentina

Hanna Rek
Nie powiesz nic

Mirosław Łebkowski

Przez kwietniowy las
Dróżka wiodła nas
Słońca nieśmiały blask
W listkach migotał
Znów, jak dzień po dniu
Przyszliśmy razem tu
Może nareszcie dziś
"Kocham" powiesz mi

Lecz ty nie powiesz nic
I ja nie powiem nic
Choć coraz gęstszy okryje nas cień
I tak, za krokiem krok
Pójdziemy poprzez mrok
Daremnie znowu upłynie nam dzień

Ja wiem, jak trudno znaleźć słowa
Gdy odwagi brak
Lecz gdybyś teraz mnie pocałował
Tak, tak - o właśnie tak

Wiosenny las już śpi
Nic nie mów, nie mów mi
Cóż więcej można powiedzieć
Już nic

Minął, minął czas
Znów w brzozowy las
Ścieżka przywiodła nas
Jak wtedy, wiosną
Miłość, która szła
Z nami w kwietniowe dnie
Pewnie zgubiła ślad
Bo już nie ma jej

Lecz ty nie powiesz nic…

A wiesz, to może nawet lepiej
Że milczymy tak
Jeszcze mnie tylko przytul do siebie
Przytul ostatni raz

Jesienny las już śpi
Nic nie mów, nie mów mi
Cóż więcej można powiedzieć
Już nic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz