A ja do ciebie

Karen Wallis
Iwona Niedzielska
A ja do ciebie

Mirosław Łebkowski, Stanisław Werner

Słońce mi ciebie zwiastowało
I jeszcze wiele innych znaków
Na przykład ta konwalia biała
I ogień maków, polnych maków
Porannej rosy dźwięki szklane
I kwaśne miny koleżanek
Znaki na ziemi i na niebie
Że niedaleko mi do ciebie
Tak niedaleko już

Żaby kumkają reggae, reggae
A ja do ciebie biegiem, biegiem
Ludzie się dziwią - co mi tam
Kiedy już ciebie, ciebie mam
Żaby rechoczą reggae, reggae
A ja wysokim idę brzegiem
W dole miasteczko, przy mnie ty
I wszystko, o czym serce śni

Żaby kumkają reggae, reggae
Żaby kumkają

Wszystko mi ciebie przypomina
Pełno dokoła różnych znaków
Nawet ten płomień w szklance wina
To ogień maków, polnych maków
Gdy idę pośród łąk zielonych
Cień twoich włosów mam na twarzy
Więc przyjedź, proszę, w moje strony
Ja mi się marzy, ciągle marzy
A znowu będzie tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz