Tego chcę - Wojciech Młynarski


Grupa ABC – Tego chcę

Wojciech Młynarski

Forsa na ulicy leży w krąg
Tylko zgiąć w ukłonie kark
A już, bracie, chwytasz ją do rąk
I już masz fart

Dziewczyny czekają na
Byle uśmiech, ale
Co mi z tego, kiedy ja
Nie tego chcę
Ja nie tego chcę

Mam kark za twardy i w ukłonie trwać
Nie potrafię, nie, nie potrafię, nie
Łatwo wtedy pół darmo brać
Lecz nie tego chcę
To nie to, ja nie tego chcę
Darmo brać nie chcę, nie

Więc nie chodzę w życiu, powiem wam
Tam gdzie chodzi łatwy fart
Pragnę choć przez chwilę poczuć sam
Co jestem wart

Szansę jedną mam na sto
Lecz poczuję kiedyś
Że nareszcie to jest to
Że tego chcę
Tego właśnie chcę

Że choć niczego nie chcę łatwo brać
Ktoś zrozumie mnie, ktoś pokocha mnie
Sam zdobędę szczęście, bo znać
Jego cenę chcę
Wiedzieć chcę, za co kochać mnie
Tego chcę, tego chcę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz