Nasze razem przez telefon - Andrzej Sikorowski


Pod Budą
Nasza razem przez telefon

Andrzej Sikorowski

Zadzwonić możesz, jeśli chcesz
Jeszcze chcesz mnie wysłuchać
To nasze razem, dobrze wiesz
To jest rzecz bardzo krucha
Jak stuletnie szkło, jak cesarski tron
Jak cesarski tron w naszych czasach

Wiesz, wczoraj miałam sen
Obejmował mnie jakiś dziwny gość
Miał od Cardina płaszcz
I znajomą twarz, jakby bliski ktoś
Nawet bardzo bliski ktoś

Zadzwonić możesz, jeśli chcesz
Jeszcze chcesz coś dorzucić
To nasze razem, dobrze wiesz
Niby deszcz może wrócić
Jeśli przerwie noc twój schrypnięty głos
Twój schrypnięty głos nagle powie

Wiesz, wczoraj miałem sen
Całowała mnie dama dziwna dość
Od Diora miała płaszcz
I znajomą twarz, jakby bliski ktoś
Nawet bardzo bliski ktoś...

Obraz: Gordon King

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz