Przy tobie sama - Andrzej Sikorowski


Pod Budą - Przy tobie sama

Andrzej Sikorowski

Zawsze myślałam, że nie może być inaczej
Że nie przepłynę oceanu słonych łez
A dzisiaj prawie już nie płaczę
A dzisiaj prawie już nie płaczę
I jakoś jest

Zawsze musiałam mieć dokoła tłumy ludzi
I ze zmęczenia dzwonek wspierał się o drzwi
Dziś żaden oddech mnie nie budzi
Dziś żaden oddech mnie nie budzi
I dobrze mi

Sama
Wśród fotografii, kwiatów, ukochanych książek
Bez niepotrzebnych plotek i ciekawych spojrzeń
Byłych kochanków

Sama
Zaciskam w dłoni maluteńką tajemnicę
Jeśli rozmawiam to z zegarem i księżycem
Na swoim zamku

Zawsze wiedziałam, że bez ciebie nic się nie da
Że nie potrafię przeżyć kolejnego dnia
A dzisiaj popatrz nawet śpiewam
A dzisiaj popatrz nawet śpiewam
Chociaż przy stole zawsze stawiam krzesła dwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz