To ty - Tango liryczne - Walery Jastrzębiec


Jerzy Połomski
To ty! Tango liryczne
(z rep. Antoniego Iżykowskiego)


Walery Jastrzębiec

Gdy już mija szał
I człowiek ma już to co chciał
Pójść sobie precz – niełatwa rzecz
To takie przykre

Lecz ja sposób mam
Stosuję go do wszystkich dam
Spostrzegam w niej czułości brak
I mówię tak

To ty porzucasz mnie
Odchodzisz cicho
Bez wyrzutów i bez łez
Już śpi dziś serce twe
Tak niespodzianie
Przyszedł naszych marzeń kres

Bo, to ty porzucasz mnie
Bez twej miłości
Tak mi ciężko będzie żyć
Te sny zatrzymać chcę
Lecz wiem, że los nam przerwał
Szczęścia cienką nić

Dziś porzucasz mnie
Choć, wierzaj mi, że kocham cię
I tak mi żal, że idziesz w dal
Naprawdę pierwsza
Cóż więc robić mam
Jak błagać cię, dziś nie wiem sam
Lecz jedno wiem
Dziś ujrzysz ty prawdziwe łzy...

Obrazy: Paul Helleu

2 komentarze:

  1. Anonimowy10/22/2017

    To jest piosenka przedwojenna

    slowa: Jastrzębiec, muzyka: Bialostocki

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Byłam pewna, że to piosenka sprzed wojny! Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń