Co ja mogę sam - Jonasz Kofta


Co ja mogę sam

Jonasz Kofta


Co ja mogę sam?
Co ja mogę sam?
Byłem tu i tam
Znam już parę bram

Co ja mogę sam?
Czy ja radę dam?
Troje dzieci mam
I po co mi ten kram?

Co my możemy obaj?
Nie słuchać cudzych zdań
Grać swoje role
Brać swoją dolę
I mówić - w to mi graj

W co ci graj?
W to
To znaczy - w to nam graj
Nam graj, tak

Co ja mogę sam?
Wypić mały tran
Co ja mogę sam?
Skonsumować chrzan

Co ja mogę sam?
Pójść odkręcić kran
Popłynie woda
Powstanie oda
Popadnę w dziwny stan

Co ja mogę sam?
Siedzę sobie, gram
Wykształcenie mam
Znam te parę gam

Maestro się odezwał, zna parę gam

Co my możemy sami
Nawet gdy kilku nas?
Wchodzić oknami
Wychodzić drzwiami
Albo powiedzieć pas

Możemy też czasami
Podskoczyć aż do chmur
Zderzyć się z murem
I w całym dziurę
Wywiercić tam i tu

Jonasz Kofta, Jan Pietrzak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz