Pogrążona we śnie Natalia - Jonasz Kofta


Krzysztof Krawczyk
Pogrążona we śnie Natalia

Jonasz Kofta

Lubię budzić się trochę wcześniej
Ty wędrujesz pogrążona jeszcze we śnie
Po morzach, przestworzach, bezdrożach snu
Jesteś wszędzie, tylko nie tu
Jesteś wszędzie, tylko nie przy mnie
A ja cicho powtarzam twe imię - Natalio
Natalio śpij, Natalio śnij

Gdzie ty, tam ja, u progu dnia
Już w oknie świt, patrzę jak śpisz
Czy to co śnisz, opowiesz mi
Gdzie jesteś, z kim
Chociaż jesteś tutaj ze mną

Patrzę na twój sen
Który oddala cię ode mnie
I wcale nie jest mi źle
Jest wielka radość we mnie
Czy to co śnisz opowiesz mi
Gdzie jesteś, z kim
Chociaż jesteś tutaj ze mną

Natalio śpij, Natalio

Gdzie ty, tam ja, u progu dnia...

I wiem, że nie można mieć wszystkiego
Choćby się tego najbardziej chciało
A że cię kocham Natalio
Dlatego ciągle mi ciebie za mało
Wiele jest w słowach, które w nas płoną
Więcej jest w ciszy i uśmiechu
Patrzę na ciebie daleką, uśpioną
Słucham twojego oddechu

1 komentarz:

  1. CÓŻ POWIEM? DZISIAJ ODSZEDŁ OD NAS NASZ FANTASTYCZNY PIOSENKARZ I PRZYJACIEL KTOŚ KOGO NIGDY NIKT NAM NIE ZASTĄPI, ŻEGNAM CIĘ W CISZY KRZYSIEK TAK JAK ŻEGNAŁEM KRZYŚKA KLENCZONA ŚPIEWAJCIE NAM Z NIEBA BY NAS POCIESZYĆ ................

    OdpowiedzUsuń