Laleczki - Hi-Lili, Hi-Lo


Leslie Caron - Hi-Lili, Hi-Lo, Wiesława Orlewicz - Laleczki

Pamiętam w życiu takie dni
W kąciku był mój dom
Maleńką panią byłam w nim
O jakże cudny był mój los
Beztrosko mijał każdy dzień
Jak w najcudniejszym śnie

Laleczki moje laleczki
Hi-li Hi-lili Hi-lo
Nuciły moje piosneczki
Ze mną tańczyły wciąż
Najśmieszniej tańczył miś szary
I mały murzynek Joe

Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo

Lecz szybko przeszły tamte dni
Bo szybko płynie czas
Poznałam co to ból i łzy
Poznałam życia gorzki smak
I śmiesznym wydał mi się świat
Z tamtych dziecięcych lat

Laleczki moje laleczki
Hi-li Hi-lili Hi-lo
Któż z wami moje piosneczki
Zechce zaśpiewać znów
Gdzieś w kącie leży miś szary
i mały murzynek Joe

Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo

Laleczki moje laleczki
Hi-li Hi-lili Hi-lo
Dziś bawią moją córeczkę
Dla niej wesoło w pląs
Wyruszy z kąta miś szary
I mały murzynek Joe

Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo Hi-lo
Hi-lili Hi-lili Hi-lo

Lili - 1953
Muzyka: Bronisław Kaper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz