Wrócę do ciebie - Jerzy Kleyny


Halina Kunicka
Wrócę do ciebie

Jerzy Kleyny

Wrócę z daleka
Niejedną poznałam drogę
Wrócę, zaczekaj
Zawołaj, zabłądzić mogę

Pamiętam ledwo kolor dni
I szelest liści pod stopami
Mogę zabłądzić, pomóż mi
Szmat drogi jeszcze między nami

Wrócę, odnajdę
Zgubionych tam godzin resztę
Wrócę tramwajem
W południe i powiem: Jestem

Nic nie słyszę - mówisz coś
Małomówny z ciebie pan
Może miałeś mnie już dość
Może sam pragnąłeś zmian

Za wygodnym nie chciej być
Nie pozbędziesz się już mnie
Bo bez ciebie, co tu kryć
Jest mi bardzo źle

Wrócę, dokoła
Okrążyć świat nawet mogę
Wrócę, nie wołaj
Nie trzeba, odnajdę drogę

Pamiętam jeszcze kolor dni
I szelest liści pod stopami
Bo parę kroków i już ty
Nic przecież nie ma między nami

Wrócę, odnajdę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz