A ja lubię w telewizji seriale - Ryszard M. Groński


Irena Santor
A ja lubię w telewizji seriale

Ryszard Marek Groński

Na ekranie piękne panie
Co młodnieją z biegiem lat
Biorą panie kąpiel w pianie
I mkną porschem w wielki świat
Co chwila rewia mody
Brylanty sypią skry
Krokodyl prosto z wody
Wyszczerza kły

A ja lubię w telewizji seriale
Choćby znawcy powiadali, że to dno
Ja ze wstydu się wcale nie spalę
Wiem doskonale - potrzebne jest mi to
A ja lubię w telewizji seriale
W których miłość, smak przygody, akcji pęd
Stary schemat oglądam wytrwale
I czekam dalej na słodki happy end

Dzień ponury, pękły rury
I w mieszkaniu siwy szron
W sklepie drogo, mąż ma kogoś
Nie jest lekka rola żon
W serialu szarych zdarzeń
Od dawna żonę gram
I tylko nocą marzę
Że jestem tam

A ja lubię w telewizji seriale...

Obraz: Leonid Pronchenko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz