Nikt nie powie za ciebie - Ludwik Górski

Irena Santor

🔊 Nikt nie powie za ciebie


Ludwik Górski


Twego serca sto uderzeń
Powiedziało mi niewiele
Siedem róż w czerwieni świeżej
Powiedziało mi to śmielej
A więc nie milcz
Jeszcze głos twój chcę usłyszeć
Choćbyś to, co masz powiedzieć
Wypowiedział jak najciszej

Nikt tego nie powie za ciebie
Nie powie nikt
Jedynie ty możesz powiedzieć
I tylko ty
Z księżyca przykładu dziś nie bierz
On milczy też
A to, co mi pragniesz powiedzieć
Już dawno wiesz

Ja tego nie powiem za ciebie
Choć słowa znam
Potrzeba mi bardzo, ażebyś
Powiedział sam
I wszystko zrozumieć potrafię
Z najprostszych słów
A takie to przecież jest łatwe
Więc mów

Milczysz, milczysz, w okno patrzysz
A ja czekam, czekam, czekam
Już z zegara srebrnej tarczy
Niecierpliwa noc ucieka
W okno nie patrz
Stamtąd pomoc się nie zjawi
Męskiej trzeba tu decyzji
Choćbyś nawet nie miał wprawy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz