Wczoraj - Aleksander Antoniewicz


Noche de Plegaria
Mieczysław Fogg, Tadeusz Miller - Wczoraj

Aleksander Antoniewicz

Co wieczór śpiewam piosenki
Co wieczór piszę ci list
Że tak bez ciebie mi trudno
I pusto teraz i nudno

Jednak nie słyszysz piosenek
Nie znajdzie ciebie mój list
I wciąż powraca myśl
Że tak mi trudno żyć
Bo świat jest inny już dziś

Wczoraj byłaś przy mnie blisko
Wczoraj śmiał się do nas świat
Dzisiaj z wiatrem poszło wszystko
Szczęście rozwiał wiatr

Spróbuj się wsłuchać wieczorem
W turkot pociągów i świst
Zrozumiesz wtedy co znaczą
Słowa pisane rozpaczą

I może wiatr ci przyniesie
Moją piosenkę jak list
Na oczy wejdzie mgła
I choć ci będzie wstyd
Pomyślisz sobie jak ja

Wczoraj szczęście było blisko
Wczoraj śmiał się do nas świat
Dzisiaj z wiatrem poszło wszystko
Szczęście rozwiał wiatr

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    43 years old Programmer Analyst II Shane Shadfourth, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Polo. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Bugatti Type 57SC Atalante Coupe. Dalej

    OdpowiedzUsuń