Mam już tego dość - Roman Sadowski


Regina Bielska
Mam już tego dość

Roman Sadowski

Czas się snuje samotnie
W ciszy błąka się pustej
Plącze chwile bez sensu
Niepotrzebne, jak ja
Dni wciąż płyną i płyną
Dni podobne do luster
Złych, bo w nich się przegląda
Tylko jesień i mgła

Mam już tego dość
Nie chcę tej samotności
Nie chcę pustych dni
Ani liści jesieni
Mam już tego dosyć
Słyszysz, dosyć już mam
Kroków snujących swój cień
Pośród cieni

Mam już tego dość
Chyba możesz zrozumieć
Nic nie powiem ci
Nawet słowa wyrzutu
Miły, ty przecież
Chyba wiesz dobrze sam
Jak źle jest bardzo
Gdy nic już nie ma prócz smutku

Wiem, że byłam niedobra
Wiem, że byłam nieznośna
Wiem, że trudno ci było
Każdy kaprys mój znieść
Ale przecież kochałam
Przecież była to miłość
Zła - lecz jednak nie można
Ot tak obok niej przejść...

Obrazy: Solly Smook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz