Skłamię ci - Jadwiga Dumnicka


Wiesława Drojecka

Skłamię ci

Jadwiga Dumnicka

W cichej uliczce o zmierzchu
Cichną twe słowa w drzew szumie
Powiedzieć prawdę nam ciężko
Mój drogi, rozstać się czas

Mówisz, że pęknie ci serce
Oszukać serca nie umiesz
Trudno, odejdę więc pierwsza
I skłamię ci pierwszy raz

I skłamię ci, po prostu powiem ci
Że nie kocham, nie kocham cię wcale
I tylko odejść pragnę, odejść chcę
Daleko, od ciebie najdalej

I skłamię ci, że nie żal mi już dziś
Twej miłości, tęsknoty i bólu
A w myślach powiem:
Nie wierz mi, kochany
Bo szczęście moje to ty

Może powiemy po latach
Że dobrze stało się wszystko
Ujrzymy świat pełen kwiatów
W uśmiechach słońca i barw

Czasem się tylko nam przyśni
Uliczka srebrna od zmierzchu
Cicho zaszumią drzew liście
I znowu spotkasz mnie tam

I skłamię ci...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz