Tatjana


Adam Aston - Tatjana

Edward M. Merlis

Bywają w życiu takie chwile
Które kuszą przepięknym złud snem
Skradną ci serce cud motyle
I bez śladu znikają gdzieś z niem

Takim motylem dla mnie byłaś
Złotym promykiem w marzeń śnie
Nigdy mi kocham nie mówiłaś
Nie znałem cię, a teraz jest mi źle

Twój uśmiech, Tatjano
Pozostał w biednym sercu mem
Byłaś mi, Tatjano
Symbolem bajki, dobrem, złem

Wiedz o tem, królewno
Że ktoś o tobie marzyć śmie
Miłość daremną to pewno
Chociaż wspomnieniem żyć chce

Życiowym prądem płyną fale
Których celem zdobywać swój los
Przynoszą miłość, smutek, żale
Sławy złudę, zaszczyty lub trzos

Kochałem pięknych kobiet roje
Przebyłem dobre dni i złe
A jednak całe życie moje
Marzeniem było o minionym śnie...

Piosenka poświęcona

Tatjanie Masłowej - Miss Europa 1933

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz