Ty nie jesteś pierwsza - Jerzy Ryba


Du bist nicht die Erste

Tadeusz Faliszewski
Ty nie jesteś pierwsza

Jerzy Ryba

W życiu pieściłem kobiet już moc
Śląc pocałunków rój
Czar, który daje miłosna noc
Stał się na zawsze mój

Sztukę kochania znam dobrze już
Słodycz czerpałem z tak wielu kruż
To też, ma droga, nie sądź mnie źle
Gdy powiem słowa te

Ty nie jesteś pierwsza
Więc pogódź się z tem
Lecz moją ostatnią
Chciej być w sercu mem

Wiedz, że kusisz mnie swym czarem
Który w tobie kryje się
Zaś najmilszym jest twym darem
Że rozpalasz uczuć skrę

Ty nie jesteś pierwsza
Więc pogódź się z tem
Lecz moją ostatnią
Chciej być w sercu mem

Żadnej nie pokocham
Gdym poznał twój wdzięk
Tyś jest dla mnie pierwsza
Zbyteczny twój lęk...

Ihre Majestät die Liebe - 1931

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz