Ja nie jestem taka grożna - Jerzy Miller


Danuta Rinn
Ja nie jestem taka groźna

Jerzy Miller

Gdybyś chociaż ognia podał
Parasolkę albo płaszcz
Przecież jesteś nieopodal
I z widzenia mnie już znasz
Gdybyś chociaż słówko szepnął
Lecz ty jak pod miotłą mysz
Gdybyś chociaż się uśmiechnął
Lecz ty ciągle nic a nic

Nie, nie, ja nie jestem taka groźna
Żeby mnie się bać
Ze mną wszystko zrobić można
Nawet konie kraść
A czy można, czy nie można
Jeszcze dzisiaj sprawdź
Ja nie jestem taka, taka groźna
Żeby mnie się bać

Trzeba znać się na kobietach
Umieć zgadnąć, czego chcą
Powiedz sobie - ta lub nie ta
I do celu śmiało dąż
Różne na to są sposoby
Więc się obudź, głową rusz
Bo nic dobrze tak nie robi
Jak do szczęścia znaleźć klucz

Nie, nie, ja nie jestem taka groźna
Żeby mnie się bać
Ze mną wszystko zrobić można
Nawet konie kraść
A czy można, czy nie można
Dowiesz się już dziś
Ja nie jestem taka groźna...
Ja nie jestem taka, taka groźna
Ale mogę być

Obrazy: Marcel Dyf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz