Jestem dzisiaj sam - Henryk Rostworowski


Léo Marjane - Seule ce soir
Julian Sztatler - Jestem dzisiaj sam

Henryk Rostworowski

Dzisiaj pożegnałem na stacji
Moje szczęście ostatnich lat
Choć wiem teraz, że nie mam racji
Jakże mogłaś odjechać w świat

Jestem dzisiaj sam z moimi snami
Jestem teraz sam, zgubiony w mgle
Już zapada mrok za oknami
A wiatr gada sekrety swe

A ja jestem sam
Z moimi łzami
Sam, zupełnie sam
I tak mi źle

Lecz choć odtąd
Jedna myśl zadręcza mnie
Wiem, że nikt nie wie dziś
Jak kocham cię

Zechciej wrócić, zechciej zapomnieć
Znajdziesz zawsze otwarty dom
Tu bez ciebie tak mi bezdomnie
Wróć na przekór nawet twym snom

Bo ja jestem sam z moimi snami
Jestem dzisiaj sam, zgubiony w mgle
Już zapada mrok za oknami
A wiatr gada sekrety swe...

Foto: Léo Marjane, Julian Sztatler

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz