Ja tu, ty tam - Dorota Czupkiewicz


Stanisława Celińska
Piotr Fronczewski
Ja tu, ty tam

Dorota Czupkiewicz

Za siódmym złym morzem, daleko
Ty żyjesz życiem osobnym
Uważaj, by nie uciekło
Bo się staniesz kimś bezpowrotnym

Tutaj podobno jest wszystko
A zwłaszcza nie brak czekania
Na list, słowo, zdjęcie, na bliskość
Tak jakoś smutno wyszło
Wybacz, kochana

Ja tu, ty tam - po trochu
I życie na pół wciąż przecięte
Za dnia sto spraw w amoku
A nocą, od ciszy, bezsennie

Ja tu, ty tam - tak wyszło
Więc pozdrów ode mnie koniecznie
Splot pól, cień gór i wszystko
Choć może to brzmi niedorzecznie

Czas płynie raz szybciej, raz wolniej
I tylko wieczność ta sama
Uczymy się mimowolnie
Od wieczności wiecznego czekania

Jeszcze dwie chwile i wrócę
Powtarzam to zawsze szczerze
Uzbieram tu trochę i wkrótce
Ten los, ten mrok, precz rzucę
Mocno w to wierzę

Ja tu, ty tam - po trochu...

Ja tu, ty tam - aż tyle
Choć trudno się chwycić za rękę
Od słów do słów się żyje
Jak tylko umiemy najpiękniej

Muzyka: Maciej Muraszko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz