Te sukcesy - Wanda Warska


Astrud Gilberto - Corcovado - Quiet Nights Of Quiet Stars
Wanda Warska - Te sukcesy - Antonio Carlos Jobim

Te sukcesy, co pan ma
Powodzenie, co wciąż trwa
To pozory, albo pan bezwzględny
Mnie ucieka wszystko gdzieś
Mam w tygodniu złych dni sześć
Teraz, wie pan, często bywam smutna
Często bardzo smutna

Co ja słyszę? Że pan też
Gdy policzy równo sześć
Dni w tygodniu z wielkim trudem znosi
Najmilszy mój aniele, spotkajmy się w niedzielę
Może być przy kościele, czy chodzisz pan?
Nie? To niech będą Aleje, przyjdę tam

Opowiedział życie swe
Może cudze - kto to wie?
W każdym razie mnie bez przerwy wzruszał
Uciekałam z jego rąk
Gdy już doszedł, że jak pąk
Się rozwijam i że jestem cudna
Tego popołudnia

Co pan mówi? Kim pan jest?
Taki staroświecki tekst
Wszystkie pąki dawno się skończyły
Najmilszy mój aniele, czasu mam już niewiele
Ślub będę brać w kościele, taki mam plan
A pan zostaniesz, zostaniesz sam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz