Almost Like the Blues - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Almost Like the Blues
Marcin Styczeń - Prawie jak ten blues

Głodujących dziś widziałem
Gwałtem się odciskał gwałt
Ich domostwa spopielałe
Milczał głośno cały świat

Znieść nie mogłem ludzkich spojrzeń
Wzrok uciekał w bok i w dół
Było smutno, było groźnie
Było prawie jak ten blues
Było prawie jak ten blues

Umierałem więc na raty
Jeden człowiek, śmierci część
Ale gdy ginęły masy
Chciałem umrzeć razy pięć

Dziś tortury, zabijanie
To kolejny dobry nius
A tu dzieci giną, Panie
A to prawie jak ten blues
A to prawie jak ten blues

Czy zamrozić mam swe serce
By nie musieć więcej czuć
Ojciec mówi: jak najprędzej
Matka mówi: nie rób głupstw

Słucham w kółko ich historii
Starych Żydów mądrych słów
Tak to było w tej niewoli
Było prawie jak ten blues
Było prawie jak ten blues

Ponad nami nie ma Boga
Ani piekła tam na dole
Każdy dzisiaj zna te słowa
Lecz ja inne dzisiaj wolę

Bo dostałem zaproszenie
Jakże bym odmówić mógł
Było prawie jak zbawienie
Było prawie jak ten blues
Było prawie jak ten blues

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz