Nevermind - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Nevermind, Marcin Styczeń - No i co

To wojny kres
Złożyłem broń
Ścigali mnie
Uciekłem stąd

Ścigali mnie
Przez cały kraj
Ukryłem się
Gdzieś pośród was

Przeszłości mej
Nie znajdą bo
Do grobów trzech
Schowałem ją

Z faktów i kłamstw
Historii tło
Dobrze to znasz
No i co

No i co
No i co
To wojny kres
Złożyłem broń
Są prawdy dwie
Walczących stron
Bierz, którą chcesz
No i co

Zwycięstwo chcą
Zachować ci
Którzy przelali
Najwięcej krwi

Tymczasem ten
Nasz cały świat
Nie więcej niż
Kuchenny blat

Ten bawi się
Ten w coś tam gra
Ta sama pieśń
Każdego dnia



A każdy dom
Spokojny jest
Gdy działa on
A słucha jej

I właśnie ten
Marazmu głos
Niektórzy z nas
Miłością zwą
A inni mówią
O nim los
Choć tak naprawdę
To bliski ktoś

Kto w głębi był
I w prawdzie też
Dla ciebie pył
A dla mnie krew

Nie pytaj mnie
Nie pytaj kto
Są prawdy dwie
Walczących stron

No i co
No i co
Przeszłości mej
Nie zdradzę bo
Są prawdy dwie
Walczących stron
Bierz, którą chcesz
No i co

Nie mogłem tak
Okrutnym być
Nienawiść siać
Jak mogłeś ty

Lecz szybki zwrot
Piruetów sześć
I wrogów głos
Dziś twoim jest

Bo w sercu twym
Żmij wściekłych jad
Z ust płynie syk
Plugawych kłamstw

Podają ci
Dziś swoją dłoń
Bo zło przyciąga
Zawsze zło

No i co
No i co
Przeszłości mej
Nie zdradzę bo
I z prawd i z kłamstw
Historii tło
Taki jest świat
No i co

No i co
No i co
Przeszłości mej
Nie zdradzę bo

Jest we mnie jak
W całości część
Bez niej jest brak
Była więc jest

To żony grób
I dzieci mych
Bezpieczni już
Od ludzi złych

Bo przy nich ja
I w noc i w dzień
Przeszłości wszak nie zdradza się

To wojny kres
Złożyłem broń
Ścigali mnie
Uciekłem stąd

Ścigali mnie
Przez cały kraj
Ukryłem się
Gdzieś pośród was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz