W jakim obcym domu - Ewa Żylińska


Krystyna Prońko
W jakim obcym domu

Ewa Żylińska

Ginę w bieli ściany, serce ktoś poranił
Jedno ostre słowo, jak odłamek szkła
Znowu jestem sama, chociaż niby z tobą
W jakim obcym domu twoje myśli są❓

Znów poduszka mokra, nie wychodzę z okna
Chyba ciebie rzucę na pożarcie lwom
Znowu jestem sama, tak jak mówi mama
W jakim obcym domu twoje myśli są❓

A nocą płonę od pocałunków różowych
Nie zawsze twoje widzę ramiona we śnie

Wczoraj się ubrałam za ostatnią forsę
Aż się ktoś oglądał, ty nie widzisz nic
Patrzysz tylko w ekran, na dziewczyny z reklam
W komfortowych wnętrzach wynajętych firm

Znowu jestem sama, chociaż niby z tobą
W jakim obcym domu twoje myśli są❓

A nocą płonę od pocałunków różowych
Nie zawsze twoje widzę ramiona we śnie

Tamten pyta o mnie, w oczach ma dynamit
Czemu ja się bronię, czemu brak mi sił
Dwie walizki żalu, jeszcze słowo koniec
Jeden łyk odwagi i pojadę z nim...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz