My, ty i ja


Iga Cembrzyńska
Marian Kociniak
- My, ty i ja


My, ty i ja - świat nam zrobił wiele zła
Świat ma tyle ważnych spraw, cóż mu tam
My, ty i ja - zagubione cienie dwa
Kogo obchodzimy dziś, kto nas zna

To fakt, że nikt nas nawet nie zna tu
Że nas tu widzą pierwszy raz
Więc czemu głupich ludzi tłum szczuje nas

My, ty i ja - nie zrobiliśmy im nic
Lecz ich jest tłum, a nas dwoje przeciw nim

Lecz dni mijają złe, noc nie jest zła aż tak
I mogą kochać się ci, którym prawa brak.
Tak jak ty, tak jak ja

My, ty i ja -nasza miłość krótko trwa
Lecz poznaliśmy jej smak, aż do dna
My, ty i ja - byliśmy szczęśliwi tak
Jak się im nie zdarza być nawet w snach

Niech więc pomstują na nas, niech z nas drwią
Niech nas wyszydzą jeszcze raz
Nie zrozumieją nigdy już co jest w nas

My, ty i ja - przeciw nam jest cały świat
Lecz ten ich świat to znacznie mniej niż ty i ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz