Naga kąpała się w toni - Georges Brassens


Georges Brassens - Dans l'eau de la Claire Fontaine
Zespół Reprezentacyjny - Naga kąpała się w toni

Carlos Marrodán, Joanna Karasek

Naga kąpała się w toni przeczystych, krynicznych wód
Wiatr nagły porwał jej suknię i porozrzucał wśród chmur

Dała mi znak zawstydzona, bym przyniósł jej zamiast szat
Garść liści winnego grona, kwiat lilii i mirtu kwiat

Z płatków róży uszyłem stanik - ot, prawie nic
Była nieduża, więc róży aż nadto starczyło mi

Z pędu winnego zieloną spódnicą okryłem ją
Lecz dziewczę było tak drobne, że listka byłoby dość

Podała dłonie w podzięce, wziąłem podziękę z jej ust
Gorąco i tak serdecznie, iż opadł z niej cały strój

I od tej pory codziennie biega, by kąpać się tam
I wznosi modły żarliwe do Boga, by powiał wiatr...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz