Nie kochaj mnie a lub - Jerzy Miller


Barbara Dunin
Nie kochaj mnie a lub

Jerzy Miller

Nie kochaj mnie, a lub
Połową swego serca
Nie kochaj mnie, a lub
Bo przyjaźń jest pewniejsza
Przetrwała wiele prób
I drugie tyle przetrwa
Nie kochaj mnie, a lub
A będę tobie wierna

Miłość gdy mija
To co z niej masz
Ziemia niczyja
Niebo bez gwiazd
Przyjaźń zostaje
Nabiera sił
Więc proszę stale
Więc proszę stale
Byś mówił mi

Nie kochaj mnie, a lub
I przyjaźń mi swą okaż
Nie kochaj mnie, a lub
Prawdziwie, nie na pokaz
Nie kochaj mnie, a lub
Połową swego serca
Nie kochaj mnie, a lub
Bo przyjaźń jest pewniejsza

Miłość gdy mija...

Nie kochaj mnie, a lub
I przyjaźń mi swą okaż
Nie kochaj mnie, a lub
Prawdziwie, nie na pokaz
Nie kochaj mnie, a lub
Bo ja się boję kochać
Mieć kogoś u swych stóp
A potem - katastrofa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz