Blues


Piotr Machalica - Blues

Ostatnio smutno
Więc śpiewam smutną pieśń
Ostatnio smutno mi
Więc śpiewam smutną pieśń
Lecz wkrótce już
Przestanę martwić się

Przebyłem rzekę w bród
Układam się do snu
Przebyłem rzekę w bród
Układam się do snu
Budzę się i mam
Kajdany wokół nóg

Z dwudziestu siedmiu ogniw
Ten łańcuch składał się
Z dwudziestu siedmiu ogniw
Ten łańcuch składał się
Na każdym z nich
Są inicjały me

Dostałem adwokata
Więc pytam. co i jak
Dostałem adwokata
Więc pytam, co i jak
Niewiele - odrzekł mi
Dwadzieścia siedem lat

Pomylił się mecenas
Na prawie źle się zna
Pomylił się mecenas
Na prawie źle się znał
Dostałem lat
Dziewięćdziesiąt dwa

Ostatnio smutno mi

Magda Umer - Kika słów o autorze piosenki

Powiedział mi Piotr, że bardzo by chciał dzisiaj zaśpiewać bluesa swojego kolegi, Darka, i powiedział abym opowiedziała coś o Darku. Darka poznał jako 19-letni chłopak. Bardzo go lubił. Poznała go z nim jego dziewczyna i po jakimś czasie ta dziewczyna z tym Darkiem odeszli w świat. Został mu tylko ten blues po nich. Oni nie byli w porządku, w przeciwieństwie do bluesa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz