To jest to - Maria Czubaszek


Andrzej Dąbrowski
To jest to

Maria Czubaszek


Nieraz to przychodzi na nas, nie raz i nie trzy
Tylko krok do zakochania, już jesteśmy i
Ten jeden krok robimy gdzieś w bok
Czekamy potem, aż przyjdzie to

To jest to, to jest to już nareszcie
Wszystko, co przedtem było, to nic
To jest to, co nazywa się szczęściem
Co tak rzadko niestety chce przyjść
Ale nam dziś się zdarzył ten cud
Nie wiem sam, czy wymarzyć
Bym mógł dzień ten znów

Taki dzień, taki dzień raz się zdarza
Śmieszył mnie zawsze banał tych słów
Przecież jest tyle dni w kalendarzu
To przypadek, że właśnie w tym dniu
Przyszłaś ty, przyszłaś ty
Mój świat zmienić tak i dziś wiem
Tylko raz zdarza się taki dzień
I dlatego nie pytaj mnie, nie
Czy to trwać będzie chwilę czy wiek
Kto wie?

To jest to, to jest to niewiadome
Dzisiaj wiem, że cię kocham jak nikt
Musi więc, musi starczyć dziś to nam
Nie wiem, ile przed nami jest dni
Może dzień, może wieczność lub rok
Jedno wiem dziś na pewno, że to — to jest to

W taki dzień, w taki dzień łatwo skłamać
W taki dzień tyle pięknych jest słów
W taki dzień wszystko jest proste dla nas
Wieczne szczęście i miłość po grób
Może chcesz, żebym też
Słów tych użył dziś, a ja wiem
Tylko raz zdarza się taki dzień
I dlatego nie pytaj mnie, nie
Czy to trwać będzie chwilę czy wiek
Kto wie?

Bardzo chcę kochać cię
Po ślub, aż po ślub i choć wiem
Tylko raz zdarza się taki cud
Chcę, by nam właśnie zdarzyć się mógł
Żeby nas nie rozdzielił ślub, nasz ślub

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz