Naucz mnie jeszcze raz żyć - Andrzej Tylczyński


Ewa Śnieżanka
🔊 Naucz mnie jeszcze raz żyć

Andrzej Tylczyński


Naucz mnie jeszcze raz żyć
Chcę znowu marzyć i śnić
Naucz, jak kochać
Gdy wszystko pozornie stracone
Słońce nie budzi się raz
Nie tylko raz śpiewa ptak
Oczy nie zawsze są wierne
Spojrzeniu sprzed lat

Dlatego pomóż mi
W przyszłość uwierzyć znów
Od wspomnień pomóż mi odwrócić się
Niech w zapomnienia mgłę
Odpłynie przeszły czas
Przynajmniej ty, ty pomóż mi

Naucz mnie jeszcze raz żyć
Chcę znowu śmiać się jak ty
Choćby i serce do wzlotów
Nie było zbyt skłonne
Wiem, życie zdarza się raz
Niechże więc miłość jak ta
W sercu rozdzwania się
Śpiewem radosnym co dnia

Dlatego pomóż mi
Wsłuchać się w ptaków śpiew
Od wspomnień pomóż mi odwrócić się
Niech w zapomnienia mgłę
Odpłynie przeszły czas
Przynajmniej ty, ty pomóż mi

Naucz mnie jeszcze raz żyć…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz