Ogłoszenie matrymonialne - Wanda Majerówna


Halina Kunicka
Ogłoszenie matrymonialne

Wanda Majerówna


Przepraszam, czy to pana ogłoszenie
Przeczytałam w wieczornej gazecie
"Życie moje od jutra zmienię
Bo źle mi samemu na świecie

Smukły brunet, podobno przystojny
Śpiewa głośno tylko przy goleniu
Ciepły, czuły, domator, spokojny
Co nie czyta gazet przy jedzeniu
Szuka pani w wieku późnej wiosny
W odpowiedzi proszę przysłać fotografię
Lecz zaznaczam, że jestem zazdrosny
Bo inaczej kochać nie potrafię"

To ja, proszę pana, to ja
To mnie pan szuka
Ta perła to moja łza
Serce tak stuka
Ja wrażliwa jak mlecza nasionko
Zagubiona jak dziecko we mgle
Ja w woalce, bo szkodzi mi słonko
Ze mną panu nie będzie źle

Słucham, słucham?

Pan powiedział, że nieaktualne
Nie spojrzałam na datę gazety
To nie może się skończyć banalnie
Pan żonaty już dawno, niestety
Smukły brunet, dla innej przystojny
Śpiewa głośno dla niej przy goleniu
Ciepły, czuły, domator, spokojny
Co nie czyta gazet przy jedzeniu
Z inną panią dziś przeżywa wszystko
Inną panią chroni od złego
Inna pani ma jego nazwisko
Lecz czy warta jest tego

A ja, proszę pana, a ja
Byłam tak blisko
Skończona już z losem gra
Poza mną wszystko
Więc któregoś mglistego poranka
Zwiędnę sobie cichutko jak mak
Po co czekać na ślepych przystankach
Kiedy szczęście uciekło jak ptak...

Tak!

Fot. H. Kunicka, W. Majerówna

2 komentarze:

  1. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA. DZIELĘ SIĘ OPŁATKIEM, ABY RADOŚĆ, SZCZĘŚCIE, ZDROWIE I WSZELKA POMYŚLNOŚĆ ZAGOŚCIŁA W TWOIM SERCU NA CAŁY, LEPSZY OD OBECNEGO, NOWY ROK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobre i otuchą napawające życzenia. Zdrowego i pomyślnego Nowego Roku. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń