Ja mam to już za sobą - Kaszkur i Zapert


Mieczysław Fogg
Ja mam to już za sobą

Zbigniew Kaszkur, Zbigniew Zapert


Kiedy patrzę dziś na chłopców i dziewczęta
Na dorodną rozśpiewaną naszą młodzież
Na debiuty pełne tremy i przejęcia
To czasami z łezką w oku myślę sobie

Ja mam to już za sobą
Czas zaklął we wspomnienia
Początek mojej drogi
Co końca jeszcze nie ma
Ja mam to już za sobą
Rozterki, niepewności
I lęk przed publicznością
Czy przyjmie, czy odtrąci

Publiczność mnie przyjęła
Więc bardzo serdecznie
Dziękuję jej dziś za to
Za wszystkie czułe słowa
Za wszystkie piękne kwiaty
Dziś niech nam śpiewa młodzież
Najszczerzej i najprościej
O troskach i radościach, o miłości
Niech się uśmiechnie do niej los
Niech idzie w świat słoneczną drogą
Ja mam to już za sobą

Czasem nie wiem sam, co zrobić mam ze sobą
O autograf śliczna prosi mnie dziewczyna
I przytuliłbym ją chętnie, mocno objął
Ale wtedy nagle sobie przypominam

Ja mam to już za sobą
Czas zaklął we wspomnienia
Lirycznych westchnień drogi
I serca uniesienia
Ja mam to już za sobą
Rozterki, niepokoje
Czy kocha mnie dziewczyna
Czy zawsze będzie moja
Ja mam to już za sobą
Lecz dobrze pamiętam:
Warszawa, księżyc, Wisła
Tam szczęście przeszło obok
Tu miłość nagle przyszła
Bywają takie chwile
Że czasem z tych wspomnień
Coś wraca z nową siłą

Coś, co było
Jakaś piosenka, stary film
Przypomnieć mogą naszą młodość
Ja mam to już za sobą

Bywają takie chwile
Że czasem z tych wspomnień
Coś wraca z nową siłą
Coś, co było
Jakaś piosenka, stary film...

A przed wami tyle jeszcze pięknych dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz