Różowe miasto - Tadeusz Urgacz

Różowe miasto


Tadeusz Urgacz 👉👉👉


Różowe miasto w dzień i w noc
Różowych domów jest w nim moc
Różowe drzewa też
Różowe słońce, różowy w nim deszcz

Różowe miasto, w mieście tym
Różowy nawet kurz i dym
Jak poznać ciebie mam
W różowym mieście, gdy znajdę się tam

Czy to ty, czy nie ty
Czy to ty w tym mieście
Nie powiesz słowa mi
Czy to ty, czy nie ty
Wśród tych róż różowa
Zatrzaśniesz nagle drzwi

W tym mieście dojrzysz pierwszy raz
Jak bardzo szara moja twarz
I uśmiech mój i głos
I moje życie, i cały mój los

W tym mieście uznasz pierwszy raz
Że moja szarość dzieli nas
Że wcale nie chcesz mnie
W różowym mieście, w różowym twym śnie

W różowym mieście każdy ma
Różowe zawsze nosić szkła
Różowy wtedy mrok
Różowa szarość, ta szarość bez dna

Różowa szarość, jasna twarz
Niezwykły ogień, w oczach blask
I uśmiech mój, i los
I moje życie, już słyszę twój głos

Czy to ty, czy nie ty
Czy to ty w tym mieście
W różowe pukasz drzwi
Czy to ty, czy nie ty
Czy to ty nareszcie
Czy tylko to się śni

Edward Hulewicz 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz